# קנט

> מקור: https://rabenu.app/books/yemeymoharanat/159/

בחיפה ישבנו עד יום רביעי פרשת מטות. והיה לי לנחת מה שנתעכבתי בחיפה, שזכיתי להיות בארץ ישראל עוד כמה ימים, בפרט שרבנו זכרונו לברכה כשנכנס לארץ ישראל בא תחלה לחיפה, ושם תכף זכה מה שזכה ונתעכב שם כל הימים טובים מראש השנה עד אחר סכות. ברוך השם אשר זכינו לדרך באדמת קדש במקום שדרך שם רבנו הנורא זכרונו לברכה:
