# קסג

> מקור: https://rabenu.app/books/yemeymoharanat/163/

וביום ראשון פרשת שופטים עלינו על הספינה. וביום ב' יצאה הספינה מאלכסנדריא ושם היה לנו מקום מרוח ונוח לכל אחד ואחד. וכל אחד על מקומו ישב בשלום, בתוך האמבר (אכסדרה). אבל לא היה לנו רוח טובה והלכנו תשעה ימים עד שבאנו לרודיס ביום שלישי פרשת תצא. ונכנסנו לתוך העיר ולקחנו שם קצת צידה לדרכנו יין וחמץ ולחם וכו':
