# צה

> מקור: https://rabenu.app/books/yemeymoharanat/95/

בשנת תקע"ד הנ"ל היתה החתנה של בתו מרת חיה הנ"ל בקהלת־קדש מדועדיבקע, והחפה היתה ביום חמישי ב' אלול ושמחנו שם הרבה בעזרת השם יתברך. ועל שבת־קדש נסענו לטשערין ששם ישב חותנה רבי יעקב יוסף הנ"ל:
