# ו

> מקור: https://rabenu.app/books/yore-dea1/1005/65/6/

ועל־כן אסור לאכל מהבהמה בחיים, כי בחייו צריך הבעל חי לקבל החיות בהדרגה כפי מדרגתו, דהינו החיות השיך לבעל חי, כי אי אפשר לו לקבל חיות הגבה יותר שהוא חיות האדם, כי יתבטל במציאות. ועל־ידי חיות הזה בעצמו השיך למדרגתו - אי אפשר לו להתברר ולהתתקן, אבל על־ידי השחיטה - מעלין הבהמה מחי למדבר. ואז מעלין החיות למעלה ממדרגתו ואז אפשר לתקנו. וזה בחינת קרבנות, שעל־ידי־זה מעלין מחי למדבר, וכן הצדיקים וכל ישראל הדבקים אליהם - מעלים באכילתן מחי למדבר.
