# ו

> מקור: https://rabenu.app/books/yore-dea1/1942/63/6/

נמצא, שעקר כל האבלות וההספד, חס ושלום, הוא רק בשביל הדרת פנים ושלום, כדי לחזר ולהמשיך נפש המת בגופו, כדי לעורר השלום ביותר וכו' כנ"ל. על־כן הזהירה תורה לבלי לשרט גופו על המת, חס ושלום, שלא לקלקל ולהשחית הדרת גופו בחינת הדרת פנים, כי עקר כל האבלות וההספד הוא רק בשביל הדרת פנים ושלום, בחינת "לשום לאבלי ציון פאר תחת אפר" וכו', כנ"ל:
