# ג

> מקור: https://rabenu.app/books/yore-dea1/698/63/3/

ועל־כן משחרב בית־המקדש נטל טעם המאכלים, כמו שאמרו רבותינו ז"ל (סוטה מח.). כי עקר התגלות הטעם הוא על־ידי הטוב שנתגלה על־ידי שבירת הדמיונות כנ"ל, ועקר שבירת הדמיונות היה בזמן שבית־המקדש היה קים, כי על־ידי הקרבנות היו שוברין ומכניעין את המדמה כנ"ל במאמר הנ"ל, ועל־כן משחרב בית־המקדש בטל הטעם, כנ"ל.
