# ד

> מקור: https://rabenu.app/books/yore-dea1/698/63/4/

ועל־כן האכילה היא במקום קרבן. וכמו שאמרו רבותינו ז"ל (ברכות נה.): 'שלחן מכפר כמזבח', כי עקר האכילה בקדשה הוא שבירת המדמה, שהוא בחינת קרבנות, כנ"ל בהתורה הנ"ל, שעקר שבירת כח המדמה הוא על־ידי הקרבנות, עין שם.

שיך לעיל
