# לו

> מקור: https://rabenu.app/books/yore-dea2/1245/62/36/

וזה בחינת הצדקה נגבית בשנים ומתחלקת בשלשה (בבא בתרא ח:). שעקר חלקת הצדקה צריך להיות על־ידי בחינת שלשה, שהוא בחינת אמת, שהוא משלש בחינת ראש תוך סוף כנ"ל, כי צריכין לקשר עצמו מאד אל נקדת האמת, ולבקש מהשם־יתברך מאד מאד קדם שמחלק הצדקה, הן צדקה שלו הן צדקה של רבים, שיזכה לכון האמת לאמתו שלא יהיה נכשל בעניים שאינם הגונים שלא יקלקל חס ושלום על־ידי צדקתו יותר, רק יזכה לתן לעניים הגונים העוסקים בתורה ובתפלה באמת, כי עקר שלמות ותקון הצדקה הוא האמת, וכנ"ל:
