# כד

> מקור: https://rabenu.app/books/yore-dea2/966/64/24/

וזה שאמרו רבותינו ז"ל (אסתר רבה ז, יג) שמרדכי שאל לינוקא: פסק לי פסוקך, אמר לו (משלי ג, כה): "אל תירא מפחד פתאם" וכו'. הינו כנ"ל, כי עקר הנס של פורים בחינת הארת מרדכי הוא לבטל היראה רעה להעלות כל היראות הנפולות לשרשן כנ"ל, שזהו בחינת "אל תירא מפחד פתאם", שאין צריכין להתירא משום פחד כי אם מהשם־יתברך לבד כנ"ל. בבחינת (ישעיה יב, ב): "הנה אל ישועתי אבטח ולא אפחד כי עזי וזמרת יה ה'", ותרגומו 'דחילו'. "ויהי לי לישועה" - הינו כי יראת ה' היא ישועתי, כי על־ידי יראת ה' נתבטלין כל הפחדים שהם יראות הנפולין, כי מעלין כל היראות לשרשן, וכנ"ל:
