דלג לתוכן העיקרי

סימן קעב - מי שהכניס אוכלין ומשקין לפיו בלא ברכה. ובו ב׳ סעיפים:

א. שכח והכניס משקין לתוך פיו בלא ברכה בולען ואינו מברך עליהם ברכה ראשונה: {הגה: ויש אומרים דמברך עליהם וכן נראה עיקר (הרשב''א בשם הראב''ד והרא''ש פרק שלשה שאכלו וכן דברי הרמב''ם פרק ח' מהלכות ברכות):}

ב. שכח והכניס אוכלין לתוך פיו בלא ברכה אם הוא דבר שאינו נמאס אם יפלטנו יפלטנו ויברך עליו ואם הוא דבר שנמאס מסלקו לצד אחר ומברך:

Documentation Index

גרסאות לקריאת מכונה / AI agents:

טוען...