דלג לתוכן העיקרי

סימן ריד - בכל ברכה צריך להיות שם ומלכות. ובו סעיף אחד:

א. כל ברכה שאין בה הזכרת שם ומלכות אינה ברכה ואם דילג שם או מלכות יחזור ויברך ואפילו לא דילג אלא תיבת העולם לבד צריך לחזור ולברך דמלך לבד אינה מלכות:

Documentation Index

גרסאות לקריאת מכונה / AI agents:

טוען...