דלג לתוכן העיקרי

סימן תרמא - שאין מברכין שהחיינו על עשיית הסוכה. ובו סעיף אחד:

א. העושה סוכה בין לעצמו בין לאחר אינו מברך על עשייתה אבל שהחיינו היה ראוי לברך כשעושה אותה לעצמו אלא שאנו סומכים על זמן שאנו אומרים על הכוס של קידוש: {הגה: ואם לא אכל לילה ראשונה בסוכה אף על פי שבירך זמן בביתו כשאוכל בסוכה צריך לברך זמן משום סוכה ואם בירך זמן בשעת עשייה סגי ליה (ר''ן פרק לולב וערבה):}

Documentation Index

גרסאות לקריאת מכונה / AI agents:

טוען...